سخنان دکتر عباسی خوب، بد،‌ زشت...

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 چند وقتی است که بعضی از سایت ها کلیپی چند ثانیه ای از یک سخنرانی چندیدن دقیقه ای مربوط به سال 1385 را از دانشمند و استراتژیست کشور جناب دکتر حسن عباسی پخش کردن و تیتر زده اند توهین دکتر عباسی به اهل بیت و آنچنان با آب و تاب مشغول پخش و توهین به ایشون هستند که گویی وی یک آدم بی دین و لامذهب و کافر و ازخدا بی خبر هست. بنا به درخواست دوستان برای روشنگری بیشتر در این مطلب به این موضوع می پردازم.

بنده مثل خیلی ها این کلیپ را نگاه کردم و کل سخنرانی ایشون در اون مراسم را گوش دادم. اصلی ترین منظور آقای عباسی این بوده است که بعضی ها اصل را ول کرده اند و به فرع چسبیده اند. دکتر عباسی در این سخنرانی به شرح منتظر واقعی امام زمان (عج) می پردازند و ما را با رفتارهای اشتباه در زمان انتظار آشنا می کنند. در ادامه ایشان این رفتارهای اشتباه را ربط می دهند به انحرافات عزادار های ما در ایام محرم. در معبر سایبری فندرسک در این خصوص قبلا بحث شد که چرا بعضی ها در هنگام عزاداری لباس در می آورند. (لینک مطلب).

بنده به شیوه بیان دکتر عباسی اعتراض دارم و بهتر بود ایشون هنگام نام بردن از فرزندان و اهل بیت امام حسین (ع) با لحنی بهتر آن بزرگواران را خطاب می کردند اما با اصل حرف ایشان مخالف که نیستم هیچ بسیار موافق هستم.

سخنان دکتر عباسی خوب، بد،‌ زشت...

زیرا معتقد هستم و واقعاً برای این حقیر روشن شده است که دشمنان اسلام و اهل بیت در پی تزریق انحرافات در عزاداری ها و در شیوه انتظار ما هستند. آقای دکتر عباسی درواقع به ما گفتند ما شاهراه را نباید گم کنیم. اینکه ما اصل قیام امام حسین (ع) را کنار بگذاریم یعنی انحراف. یعنی پوچ شمردن قیام امام حسین (ع) و این خود توهینی بزرگتر به اهل بیت (ع) نسبت به حرف هایست که دکتر عباسی زده اند است.

اما نکته اصلی این ماجرا اینجاست که عده ای خود را مرید امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) می دانند اما در برابر برادر دینی خود چنان برخوردی می کنند که با دشمنان اسلام نکرده اند. این از مرام اهل بیت (ع) دور است. این توهین ها این بی ادبی ها نسبت به کسی که سالهاست خارچشم خیلی از دشمنان دین و انقلاب بوده اند بسیار زشت است. اینجاست که ما تازه می فهمیم دشمن چقدر ریشه ای کار کرده است تا مارا به جان هم بیندازد و کسی که این همه روشنگری برعلیه دشمنان داشته اند را به دست خودمان تخریب کند.





:: بازديد از اين مطلب : 752
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : پنج شنبه 21 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی